Account Manager Employee Benefits
Werkregime
Voltijds
Locatie
Brussel, Antwerpen, Oost-Vlaanderen, Vlaams-Brabant
Ervaringsniveau
Medior (2-5 jaar), Senior (> 5 jaar)
Hoe stel je als werkgever een aantrekkelijk loonpakket samen? En hoe kan KBC daarbij helpen? Als Corporate Account Manager Employee Benefits bied jij een antwoord op die vragen aan ondernemingen met 50+ FTE's. Je neemt a tot z verantwoordelijkheid over de opbouw van een eigen klantenportefeuille en draagt zo bij tot het succes van deze nieuwe dienst binnen KBC.
Laten we samen een stevige marktpositie veroveren. Welkom in een klein team van experten binnen de directie 'Leven, pensioenfondsen en gezondheidsverzekeringen'!
Wat verwachten we van jou?
Wat hebben we je te bieden?
Sinds 2010 ben ik aan de slag bij KBC, voorheen bij KBC Asset Management en sinds begin Mei 2020 heb ik de stap gemaakt naar KBC Verzekeringen om het pensioenfondsen team van KBC te versterken. Het pensioenfondsen team is een heel divers team met expertise op alle aspecten die te maken hebben met aanvullende pensioenen. Maar daar stop het niet: ik werk bijvoorbeeld actief samen met onze collega's bij KBC Verzekeringen en heb nauw contact met collega's bij KBC Asset Management, Corporate HR,... Onze klanten, daar doen we het natuurlijk voor en die klantengroep is heel divers. De KBC medewerkers maar ook externe bedrijven die voorzien in een 2de pijler pensioensopbouw via ons multi-ondernemer pensioenfonds "KBC Pension Fund service" verwachten van ons de beste klantenbeleving. Mensen stellen me soms de vraag waarom ik al zo lang bij KBC werk. Dan is mijn antwoord steevast dat je eerst bij KBC gewerkt moet hebben om dat te begrijpen. Je kan terugvallen op een ongelooflijk netwerk van experten in hun vak, de lat wordt voldoende hoog gelegd en er wordt actief aan loopbaanbegeleiding gedaan. En last but not least, ik heb er ook een aantal echte vriendschappen aan overgehouden.
Respect en inclusie, daar staan we voor bij KBC.
We geloven dat dankzij de eigenheid van onze medewerkers en diversiteit binnen onze teams, grootse verwezenlijkingen mogelijk worden. Daarom rekruteren we nieuwe medewerkers op basis van talenten en motivatie, wat hun achtergrond of hun verhaal ook is.
Wil je meewerken aan ideeën en oplossingen die onze klanten en onze samenleving vooruithelpen?
Wil je er mee naar streven om dé referentie zijn in de financiële sector, door elke dag opnieuw in te zetten op vernieuwen, vergroenen en verbinden?
En dat alles bij een "Top Employer"?
Aarzel dan niet om te solliciteren, zodat we je leren kennen.
En misschien schrijf jij binnenkort samen met ons aan dit boeiende verhaal.
Functie: | account manager employee benefits |
Startdatum: | 09-12-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met KBC Bank via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Nieuwerkerk aan den IJsselkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwerkerk-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nieuwerkerk aan den IJssel via nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl.
© nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.