Vacature Account Manager Employee Benefits

Account Manager Employee Benefits in Rotterdam

Account Manager Employee Benefits

Werkregime

Voltijds

Locatie

Brussel, Antwerpen, Oost-Vlaanderen, Vlaams-Brabant

Ervaringsniveau

Medior (2-5 jaar), Senior (> 5 jaar)

Hoe stel je als werkgever een aantrekkelijk loonpakket samen? En hoe kan KBC daarbij helpen? Als Corporate Account Manager Employee Benefits bied jij een antwoord op die vragen aan ondernemingen met 50+ FTE's. Je neemt a tot z verantwoordelijkheid over de opbouw van een eigen klantenportefeuille en draagt zo bij tot het succes van deze nieuwe dienst binnen KBC.

Laten we samen een stevige marktpositie veroveren. Welkom in een klein team van experten binnen de directie 'Leven, pensioenfondsen en gezondheidsverzekeringen'!


Wat verwachten we van jou?

  • Je bouwt actief een klantenportefeuille op in jouw regio, die je daarna ook in beheer neemt . Dat is teamwork: je werkt nauw samen met allerhande interne stakeholders om KBC's employee benefits op de kaart te zetten. Je kan steunen op een uniek bankverzekeringsmodel.
  • Vaak onderhandel je op C-niveau en help je klanten om de meerwaarde van onze benefits helder voor te stellen aan hun medewerkers.
  • Samen met collega's zoek je voortdurend naar opportuniteiten om ons aanbod en onze dienstverlening te verbeteren .
  • Wanneer een wijziging in juridische of fiscale wetgeving raakt aan employee benefits (EB), ben jij meteen op de hoogte. Je volgt nieuws over de brede wereld van EB op de voet.
  • Je werkt proactief, met een uitgesproken commerciële mindset.
  • Overtuigende presentaties geven aan collega's, klanten of hun werknemers? Commerciële gesprekken voeren? Contracten onderhandelen op hoog niveau? Je doet het graag en goed. Zowel in het Nederlands, Frans als Engels.
  • Wat je zelf ontdekt, deel je graag met anderen zowel collega-experten als collega's van beleid en onze operationele diensten.

  • Je hebt een masterdiploma en/of kon de nodige kennis en skills voor deze job ontwikkelen dankzij eerdere werkervaring .
  • Complexe cases analyseren spreekt je aan.
  • Je werkt proactief , met een uitgesproken commerciële mindset.
  • Overtuigende presentaties geven aan collega's, klanten of hun werknemers? Commerciële gesprekken voeren? Contracten onderhandelen op hoog niveau? Je doet het graag en goed. Zowel in het Nederlands, Frans als Engels .
  • Net als je collega's, vind je teamplay belangrijk.

Wat hebben we je te bieden?

  • Bij ons ben je zeker van een uitstekende onboarding, collegialiteit en een aangename werksfeer . De experten uit je team staan klaar om je te helpen, zodat je een vlotte start kan nemen.
  • Doorheen je hele loopbaan bij KBC moedigen we je aan om verder te groeien als persoon en als professional. Je kan opleidingen volgen waarin je je hard en soft skills verder aanscherpt.
  • Je kiest waar je werkt: in Leuven, Brussel, Gent of Antwerpen. Deze werkplekken zijn vlot bereikbaar met het openbaar vervoer. Je kan ook deels thuiswerken , als je dat wil.
  • Flexibele werkuren helpen je om je werk en je privéleven op elkaar af te stemmen.
  • We bieden jou een contract van onbepaalde duur en een competitief loon aangevuld met extralegale voordelen. Sounds familiar? Tuurlijk, dit lees je in elke vacature. KBC maakt het verschil met een uitgebreid flexpakket . Te uitgebreid om hier uit de doeken te doen. De verschillende voordelen - groot en klein - bespreken we graag met jou tijdens je sollicitatiegesprek.

Sinds 2010 ben ik aan de slag bij KBC, voorheen bij KBC Asset Management en sinds begin Mei 2020 heb ik de stap gemaakt naar KBC Verzekeringen om het pensioenfondsen team van KBC te versterken. Het pensioenfondsen team is een heel divers team met expertise op alle aspecten die te maken hebben met aanvullende pensioenen. Maar daar stop het niet: ik werk bijvoorbeeld actief samen met onze collega's bij KBC Verzekeringen en heb nauw contact met collega's bij KBC Asset Management, Corporate HR,... Onze klanten, daar doen we het natuurlijk voor en die klantengroep is heel divers. De KBC medewerkers maar ook externe bedrijven die voorzien in een 2de pijler pensioensopbouw via ons multi-ondernemer pensioenfonds "KBC Pension Fund service" verwachten van ons de beste klantenbeleving. Mensen stellen me soms de vraag waarom ik al zo lang bij KBC werk. Dan is mijn antwoord steevast dat je eerst bij KBC gewerkt moet hebben om dat te begrijpen. Je kan terugvallen op een ongelooflijk netwerk van experten in hun vak, de lat wordt voldoende hoog gelegd en er wordt actief aan loopbaanbegeleiding gedaan. En last but not least, ik heb er ook een aantal echte vriendschappen aan overgehouden.

Respect en inclusie, daar staan we voor bij KBC.
We geloven dat dankzij de eigenheid van onze medewerkers en diversiteit binnen onze teams, grootse verwezenlijkingen mogelijk worden. Daarom rekruteren we nieuwe medewerkers op basis van talenten en motivatie, wat hun achtergrond of hun verhaal ook is.

Wil je meewerken aan ideeën en oplossingen die onze klanten en onze samenleving vooruithelpen?
Wil je er mee naar streven om dé referentie zijn in de financiële sector, door elke dag opnieuw in te zetten op vernieuwen, vergroenen en verbinden?
En dat alles bij een "Top Employer"?

Aarzel dan niet om te solliciteren, zodat we je leren kennen.
En misschien schrijf jij binnenkort samen met ons aan dit boeiende verhaal.

KBC beweegt met je mee, ook tijdens je carrièrepad.

Functie:account manager employee benefits
Startdatum:09-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met KBC Bank via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nieuwerkerk aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwerkerk-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Nieuwerkerk aan den IJssel
  2. Account Manager Employee Benefits KBC Bank 09-12-2023

Bekijk ook andere vacatures