Functieomschrijving
Wil jij werken bij een groot internationaal technisch bedrijf, die zich inzet voor een productievere en duurzamere toekomst? Lees dan snel verder!
Wij zijn namelijk voor onze klant ABB op zoek naar een administratief medewerker voor de Legal Afdeling in Rotterdam. Het betreft een fulltime functie voor 40 uur per week waarbij thuiswerken ook een mogelijkheid is. Wel wordt je minimaal twee dagen op het kantoor in Rotterdam verwacht. Het is een tijdelijke functie van 6 maanden met uitzicht op verlenging.
wat bieden wij jouAls ondersteunend administratief (juridisch) medewerker kent het office pakket (excel, powerpoint, etc.) geen geheimen. Je bent accuraat en heb een proactieve houding, daarnaast ben je stressbestendig. Voor deze fuctie is het belangrijk dat jij beschikt over goede communicatie vaardigheden zowel in het Engels als in het Nederlands.
In deze uitdagende en afwisselende functie verricht je diverse werkzaamheden ten behoeve van de General Counsel. De voornaamste werkzaamheden bestaan uit:
ABB is een technologieleider die de digitale transformatie van industrieën aanstuurt. Voortbouwend op een traditie van meer dan 130 jaar innovatie vervult ABB vandaag de dag een leidende rol voor digitale industrieën met vier klantgerichte wereldwijde businesses: Electrification, Industrial Automation, Motion, en Robotics & Discrete Automation.
Je komt te werken in een team bestaande uit één management assisten, één paralegal, één legal counsel en een paar contractjuristen. Je werk minimaal twee dagen op het hoofdkantoor van ABB in Rotterdam en hebt de mogelijkheid om vanuit huis te werken.
sollicitatieHerken jij jezelf in deze vacature en ben je benieuwd wat wij voor jou kunnen doen? Solliciteer dan direct en dan nemen wij contact met je op!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | administratief-juridisch medewerker openbaar bestuur |
Startdatum: | 01-01-2024 |
Ervaring: | Geen ervaring |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 4000 – 4000 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via account.rotterdam@nl.randstad.com of 010 207 0810. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Nieuwerkerk aan den IJsselkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwerkerk-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nieuwerkerk aan den IJssel via nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl.
© nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.