Vacature Administratief Medewerker

Administratief Medewerker in Rotterdam

Dit ga je doen

Als gevolg van de groei van dit bedrijf zijn we per direct op zoek naar een gedreven Administratief Medewerker, voor de Order- en Contractenadministratie, met als standplaats Rotterdam. 

In deze rol als Administratief Medewerker speel je een cruciale rol binnen je nieuwe team. Je gaat aan de slag met de order- en contractenadministratie voor zowel Nederland als België. Dit betekent dat je verantwoordelijk bent voor het verwerken van inkomende contractaanvragen, het controleren van formaliteiten van contracten en het onderhouden van contacten met klanten in Nederland en België. Ook neem je de leiding in het afhandelen van vragen en klachten, en ben je bedreven in het omgaan met uitzonderingen op zowel contract- als klantniveau. Daarnaast behoren het factureren van orders en de mogelijkheid tot doorgroei naar debiteurenbeheer tot jouw takenpakket.


We zijn op zoek naar iemand die goed zelfstandig kan werken in een levendige omgeving en die goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden heeft. Een commerciële instelling wordt zeer gewaardeerd. Bij dit bedrijf zijn eigenschappen zoals initiatief tonen, klantgerichtheid, problemen oplossen, stressbestendigheid, nauwkeurigheid en vasthoudendheid van groot belang. Dit komt omdat je verantwoordelijk zult zijn voor het beheren van de order- en contractadministratie. We kijken ernaar uit om iemand te verwelkomen die deze kwaliteiten bezit en klaar is voor deze uitdagende rol.


Als beloning bieden wij niet alleen een aantrekkelijk bruto maandsalaris tot €2.600,-, maar ook een uitdagende functie bij dit snelgroeiende bedrijf in het bruisende Rotterdam, mogelijkheden voor persoonlijke groei en ontwikkeling, en een inspirerend en gemotiveerd team. Ben jij klaar voor deze uitdaging? Solliciteer nu en zet de volgende stap in je carrière als Administratief Medewerker! Join them in Rotterdam!


Organisatie- en afdelingomschrijving

Met vestigingen in Nederland, België en Amerika is dit bedrijf een van de snelst groeiende en meest toonaangevende spelers op het gebied van voertuigvolgsystemen (track & trace). Duizenden klanten in binnen- en buitenland omarmen dit succesvolle concept. 

Hun bedrijfscultuur is informeel en dynamisch, waarbij ze uitgaan van eigen verantwoordelijkheid. 

Dit krijg je

  • Salaris tot €2.600,-- bruto per maand op fulltime basis
  • 25 vakantiedagen
  • Reiskosten vergoeding van €0.21 per km
  • Vakantiegeld van 8%
  • Verantwoordelijkheid en veel ruimte voor eigen initiatieven


Functie:Administratief Medewerker
Startdatum:23-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Raaak Personeel via onbekend of 010-3031921. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nieuwerkerk aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwerkerk-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Nieuwerkerk aan den IJssel
  2. Administratief Medewerker Raaak Personeel 23-01-2024

Bekijk ook andere vacatures