Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Capelle aan den Ijssel

Functieomschrijving

Wil jij graag bij het grootste internationale bedrijf in de verzekeringswereld werken? Dat kan als administratief medewerker bij dit bedrijf wat zich vestigt in Capelle a/d IJssel. De functie is per direct beschikbaar voor 32-40 uur in de week. Daarnaast heb je uitzicht op een vaste aanstelling bij de opdrachtgever. Klinkt dit interessant? Lees hieronder verder!

wat bieden wij jou
  • € 2200 - € 2500 bruto o.b.v. 40 uur
  • Langere tijd met intentie tot overname
  • Team uitjes
  • 32-40 uur
  • Hybride: twee dagen kantoor andere dagen thuis
wie ben jij

Ben jij communicatief sterk en kan je snel schakelen? Dan is dit wel iets voor jou. Je hebt de vaardigheid om zowel telefonisch als e-mailcommunicatie op een formele manier af te handelen. Je bezit goede organisatorische vaardigheden om taken effectief te prioriteren en deadlines te halen. Hiernaast ben je flexibel om te kunnen omgaan met veranderende prioriteiten. Ben je ook bereid om te leren en je aan te passen aan nieuwe systemen, procedures en technologieën? Dan is dit de juiste baan voor jou.

Enige ervaring in klantcontact of administratieve werkzaamheden is mooi meegenomen.

  • Communicatief sterk;
  • MBO4/HBO opleiding afgerond;
  • Teamplayer;
  • Administratieve of klantcontact ervaring is een pré.
wat ga je doen

Als administratief medewerker houdt jij je voornamelijk bezig met klantcontact. Je komt te werken in een team van vijf collega's die samenwerken en elkaar ondersteunen. Vanuit jouw rol sta je in contact met verzekeraars, tussenpersonen, verzekerde en buitendienstmedewerkers. Hiernaast hou je jezelf bezig met het inlezen van nieuwe opdrachten, dossiers maken, rapportages versturen, nota berekeningen en facturen opmaken. Het is ook belangrijk dat je goed via de telefoon en via e-mail kan communiceren, op een formele manier. Dit vereist nauwkeurigheid, organisatorische vaardigheden en een goed begrip van de procedures binnen het bedrijf. Je bent vaak het eerste aanspreekpunt voor klanten, dus het is belangrijk professioneel en behulpzaam te zijn in al je interacties.

  • Klantencontact;
  • Dossiers maken;
  • Facturen maken;
  • Rapportages versturen.
waar ga je werken

Het bedrijf waar je komt te werken is al vele jaren de specialist op het gebied van schadeprocesmanagement. De focus op en kennis van het schade vak onderscheidt hen van andere aanbieders op deze markt. Zij beschikken over de ideale mix aan diensten om schadegevallen effectief en voor alle betrokkenen verantwoord af te handelen. Bij dit bedrijf werken zo'n ongeveer 2.500 medewerkers.

Werken bij dit bedrijf betekent een afwisselende werkomgeving met toonaangevende opdrachtgevers waar je voortdurend blijft werken aan jouw eigen ontwikkeling en groei.

  • Een warm welkom bij de organisatie middels een onboarding programma;
  • Een goed thuiswerkbeleid incl. thuiswerkvergoeding;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Bovengenoemd bruto maandsalaris is exclusief vakantiegeld en dertiende maand.
sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:administratief medewerker subsidieaanvragen
Startdatum:22-02-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 2500
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via iris.visser@nl.randstad.com of 633038038. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nieuwerkerk aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwerkerk-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Nieuwerkerk aan den IJssel
  2. Administratief medewerker Randstad 22-02-2024

Bekijk ook andere vacatures