Vacature Financieel-administratief medewerker

Financieel-administratief medewerker in Capelle aan den Ijssel

Functieomschrijving

Wij zijn op zoek naar een stressbestendige Financieel Administratief medewerker. Heb je zin om een nieuwe uitdaging aan te gaan binnen een gedreven team in Capelle a/d IJssel? Lees dan snel verder!

wat bieden wij jou
  • 24 uur
  • mogelijkheid tot indiensttreding bij het bedrijf
  • €3.000- €3500 bruto per maand o.b.v. 38 uur
  • een prettige en informele werksfeer
wie ben jij

Je bent zowel verbaal als schriftelijk communicatief sterk. Daarnaast werk je gestructureerd en ben je proactief. Je bent flexibel en kan je snel aanpassen aan andere situaties. Vind samen werken fijn maar kan ook zelfstandig aan de slag. Je beschikt ook over het onderstaande:

  • Minimaal 2 jaar recente ervaring als Financieel Administratief Medewerk(st)er;
  • Ervaring met het Microsoft Officepakket (Word, Excel, Outlook, etc.);
  • Ervaring met het boekhoudprogramma Exact Globe;
  • Ervaring met Creditnota;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.
wat ga je doen

In deze functie pak je veel administratieve werkzaamheden op. Dit is ook op financieel gebied, dus het is belangrijk dat je goed met cijfers bent. Je beschrijft jezelf als een echte allrounder op administratief gebied en wil graag meer leren. Op den duur kan je steeds meer werkzaamheden naar je toetrekken en je takenpakket uitbreiden.

Je bent verantwoordelijk voor alle administratieve taken m.b.t. de goedereninkomsten. Facturen inboeken en de goederen factureren en kijken of er genoeg goederen er in de voorraad zijn bijvoorbeeld. Je houdt hiernaast ook contact met de magazijnmedewerkers, of alles goed geregeld is en dat de cijfers kloppen.

  • Facturen inboeken;
  • Verlofregistratie bijhouden;
  • Automatische Incasso’s inregelen in Exact Globe;
  • Veel voorkomende administratieve - en facilitaire taken.
waar ga je werken

Dit bedrijf is wereldwijd de specialist in haarwerken, haardelen en producten gerelateerd aan haarverlies. Haarwerken (ook wel pruiken genoemd) worden ook steeds meer gezien als onmisbaar mode-item.

Binnen het team is er veel ruimte voor eigen inbreng en om jezelf in jouw vakgebied te specialiseren. Ben jij die ambitieuze enthousiasteling met een analytische blik en een hands-on mentaliteit? Dan zijn wij op zoek naar jou!

  • Een 24-urige werkweek;
  • Werktijden van 08:30 – 17:00 uur, van maandag t/m vrijdag;
  • korte communicatielijnen.
sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:financieel-administratief medewerker
Startdatum:28-02-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3500 – 3500
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via rotterdam.oost@nl.randstad.com of 010-207 08 05. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nieuwerkerk aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwerkerk-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Nieuwerkerk aan den IJssel
  2. Financieel-administratief medewerker Randstad 28-02-2024

Bekijk ook andere vacatures