Functieomschrijving
Voor EY zoeken we een Coördinator opleidingen binnen Learning & Development voor de servicelijn Assurance. Het Learning & Development team heeft als doel om de business te ondersteunen bij het effectief en efficiënt ontwikkelen van haar mensen. Bij EY, waar opleiden centraal staat brengt dit een hoop uitdaging!
Je werkt zelfstandig in een team en hebt daarbij de mogelijkheid om deels thuis te werken. Daarbij bestaat bij goed functioneren de mogelijkheid om op contract te komen bij EY.
We zoeken een collega voor het team in Den Haag
wat bieden wij jouMet een hoop structuur en nauwkeurigheid zorg jij ervoor dat je alle ballen hoog kan houden. Met jouw enthousiasme en pro-activiteit streef jij ernaar om 'Continuous Improvement Champion' te zijn! Je schakelt snel en communiceert duidelijk door verschillende lagen van de organisatie en zorgt ervoor dat de processen afgehandeld worden.
Als coördinator opleidingen ondersteun je het Learning & Development team bij de organisatie van trainingen. In deze rol overzie je het geheel van de verschillende leerprogramma’s en zorg je voor een consistente, kwalitatieve leerervaring voor zowel de deelnemers als het management. Je maakt daarvoor veel gebruik van Outlook en Excel.
Ons HR team bestaat uit een HR Field organisatie en verschillende HR centers of excellence: Learning & Development, Recruitment, Compensation & Benefits en HR Services. Het Learning & Development team heeft als doel om de business te ondersteunen bij het effectief en efficiënt ontwikkelen van haar mensen.
Ons kantoor in Den Haag is een prachtig monumentaal pand wat recentelijk verbouwd en vernieuwd is. Je vindt er gezellige zithoeken en functionele vergaderruimtes. Alles is ingericht op samenwerken. Onze collega’s Shalini en Nancy verwelkomen je bij binnenkomst en Gregory en Rowena staan voor je klaar met een goede kop koffie bij onze Coffee Corner of een lekkere snack in de middag.
sollicitatieIedereen is uniek! We hechten daarom veel waarde aan je motivatie. Bring yourself. Build your future.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | Leidinggevende functies op het gebied van personeelszaken |
Startdatum: | 01-01-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 3500 – 3500 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via account.rotterdam@nl.randstad.com of 010 207 0810. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Nieuwerkerk aan den IJsselkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwerkerk-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nieuwerkerk aan den IJssel via nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl.
© nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.