Facilicom Solutions is dé totaalaanbieder van facilitaire en technische dienstverlening, voor alles in en om een gebouw. Als onderdeel van Facilicom Group combineren we 'hard services' en 'soft services' en geven we advies bij facilitaire vraagstukken.
Incluzio bouwt mee aan een samenleving waarin iedereen meetelt, meedoet en van betekenis is. Samen met inwoners en partners maken we van elke buurt een betere buurt. Dat is waar wij voor staan. Wij zijn een organisatie actief in het sociaal domein en kunnen het verschil maken. Doe je mee?
De wereld verandert in rap tempo. Deze veranderingen brengen automatisch nieuwe risico's en uitdagingen met zich mee. Trigion creëert veiligheid om direct in te spelen op die risico's en uitdagingen. Ben je geïnteresseerd in het werken bij de beveiliging? Kijk hier voor onze vacatures in de beveiliging er zijn.
Samen met onze 8.500 schoonmaakcollega's maken we ons hard voor de sectoren hospitality, onderwijs, kantoren, food & industrie en specialistische reiniging. Het is pas schoon genoeg wanneer het ongewoon schoon is. We zetten de klant voorop.
Wil weten hoe het is te werken bij Facilicom Group - of een van onze divisies - in een bepaalde functie? Lees dan een van onze 'werken als' pagina's
Projectmanager facilitair
Zit facilitair in jouw bloed? Hou jij van afwisseling en werk je graag op projectmatige wijze? Dan zijn wij opzoek naar jou!
32 tot 40 uur per week
€ 4.000,00 - € 5.500,00 per maand
Projectmanager facilitair
32 tot 40 uur per week
€ 4.000,00 - € 5.500,00 per maand
Functieomschrijving
Wie zijn wij?
Bij Facilicom Solutions, draait alles om het realiseren van mogelijkheden! We gaan hand in hand met onze opdrachtgevers om de meest geschikte facilitaire dienstverlening te creëren. We zijn gepassioneerd bezig met het oplossen van facilitaire- en vastgoedvraagstukken in diverse sectoren, zoals het bedrijfsleven, de overheid, zorg en onderwijs. Onze aanpak? Mensgericht, duurzaam, pragmatisch en innovatief. We hebben een ongekende passie voor ons vak en benaderen alles, van performance vraagstukken tot facilitaire inkoop, projectmanagement en verandermanagement, met een frisse blik en een hands-on mentaliteit.
Wat ga je doen?
In de functie van projectmanager facilitair (interim opdrachten) voer je diverse opdrachten uit op het gebied van facility management bij toonaangevende opdrachtgevers, denk aan Essent, Fedex en de ABN AMRO. Je ontwikkelt facilitair beleid, analyseert en verbetert facilitaire processen, stuurt teams aan en begeleidt bij aanbesteding- en inkooptrajecten. Daarnaast is het uitvoeren van interim opdrachten in rollen als facility manager of adviseur, teamleider of facilitair specialist ook een belangrijk onderdeel van je functie.
Een greep uit de interim opdrachten:
In deze rol ontwikkel je jezelf doorlopend doordat je veel verschillende opdrachten bij gerenommeerde bedrijven uitvoert in een korte tijd.
Wat je krijgt
Wat bieden wij?
Je gaat aan de slag binnen een professionele werkomgeving, oftewel je collega's hebben kennis en kunde van het werkveld en weten hoe ze hier een efficiënt project van moeten maken. Onze club is volop in beweging, ontwikkeling vinden wij belangrijk! Hier hebben we jou bij nodig, jouw bijdrage brengt ons team weer verder.
Ons team bestaat uit 40 collega's en samen zijn wij onderdeel van Facilicom Solutions. Wij zijn een familiebedrijf en dat voel en merk je. Wij gaan voor langdurige relaties waar een goede balans is voor privé en zakelijk. Met elkaar verbeteren wij de dienstverlening bij onze klanten. We zijn een gezellig team, hebben regelmatig evenementen met elkaar en ontwikkeling staat hoog in het vaandel staan. Kortom, je komt in een energiek, dynamisch team dat oog voor elkaar heeft en streeft naar het beste resultaat.
Je krijgt:
Wie je bent
Je beschikt over een facilitaire achtergrond en hebt daarin een bak aan werkervaring! Je hebt gezien wat er werkt en wat er niet werkt waardoor jij de klant optimaal kan adviseren. Je hebt een no nonsens mentaliteit en bent een echte aanpakker. Je hebt ervaring in facilitaire projecten en bent in staat klanten te adviseren en te ontzorgen. Je vindt het leuk om de vraag achter de vraag te achterhalen, je neemt je klanten mee, weet hoe de hazen lopen en kent het spel, met als doel resultaat! Je houdt van dynamiek en snel schakelen. Je doorziet processen, je weet te laveren tussen de verschillende niveaus en impopulaire besluiten weet jij enthousiast te brengen. Je bent leergierig n gedijt goed in steeds nieuwe omgevingen. Je weet wat je wilt bereiken en verliest het klantbelang nooit uit het oog. Met jouw resultaatgerichtheid, inlevingsvermogen en creativiteit maak je het verschil.
Wat breng jij mee?
Thea Wagenaar
Recruiter
Ik kom graag met je in contact.
32 - 40 uur
€ 4.000,00 - € 6.000,00 per maand
Functie: | facilitair projectmanager |
Startdatum: | 31-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Freelance |
Salaris: | 4000 – 5500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Nieuwerkerk aan den IJsselkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwerkerk-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nieuwerkerk aan den IJssel via nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl.
© nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.