Vacature Receptioniste

Receptioniste in Capelle aan den Ijssel

Als gecertificeerd specialist op het gebied van de hospitality dienstverlening richt SDG Facilities zich al meer dan 30 jaar op het projectmatig invullen van functies zoals telefonistes, receptionistes, secretaresses en hospitality medewerkers.

Hoe duurzaam is SDG Facilities?

Duurzaamheid is van voor iedereen van essentieel belang om de uitdagingen van de 21e eeuw, zoals klimaatverandering en milieuproblemen, aan te pakken en een leefbare wereld voor toekomstige generaties te behouden.

  • Detacheren van receptionistes biedt bedrijven flexibiliteit, expertise en kostenbesparing door professionals met kennis van receptietaken in te huren.

  • Outsourcing receptie

    Veel bedrijven willen graag hun receptiediensten volledig uitbesteden om zich te concentreren op hun kernverantwoordelijkheden, zonder zich zorgen te maken. Ze verlangen naar een vlekkeloze receptie-ervaring waar gasten hartelijk worden ontvangen door onze telefonisten/receptionisten.

  • W&S backoffice

    Werving en selectie van backoffice medewerkers omvat het definiëren van vereisten, strategische werving, screening van sollicitaties, interviews, vaardigheidstesten, referentiecontroles en het nemen van een weloverwogen beslissing voor de functie.

  • Werken bij de leukste detacheerder in de hospitality branche. We streven naar een positieve werkomgeving waarin je kunt groeien en bijdragen aan ons succes. Ons team bestaat uit gepassioneerde professionals en biedt ondersteuning voor je groei. Kom bij ons en ontdek wat werken in de leukste detacheerder in de hospitality branche voor jou kan betekenen.

  • Sollicitatieprocedure

    Het is handig om te weten dat het sollicitatieproces uit acht stappen bestaat. Dit begrip helpt je beter voor te bereiden en je kansen te vergroten. De stappen omvatten meestal het vinden van de vacature, solliciteren, een cv-selectie, eerste gesprekken, referenties controle, aanbieden en soms een tweede gesprek bij de opdrachtgever.

Enthousiaste receptioniste in Capelle aan den IJssel

Capelle aan den IJssel

16 uur

Wij zoeken een enthousiaste ervaren receptioniste met die glimlach! Die glimlach die zonder woorden "welkom" zegt! Ben jij minimaal 16 uur per week beschikbaar op, dan zoeken wij jou!!

Over deze functie

Jij geeft hospitality een gezicht! Jij bent toegankelijk, hebt een open houding en klantvriendelijkheid zit in je genen. Bij binnenkomst geef jij elke bezoeker een warm welkom en je zorgt ervoor dat zij op een vriendelijke manier te woord worden gestaan. Jij begrijpt wat onze opdrachtgever wil. Kortom: Jij bent het visitekaartje voor onze opdrachtgever per 20-12-23!

Dit kan je van ons verwachten

  • Een bruto uursalaris van 14,- euro
  • Pensioenregeling
  • 8% vakantie geld
  • Een 7 maanden contract met als doel om jou vast in dienst te nemen
  • Gratis parkeerplek bij de klant
  • Aanbrengen nieuwe klant, 350 euro netto
  • Binnenhalen nieuwe collega, 100 euro netto
  • Reiskosten (21 cent per KM)
  • Een goed inwerk traject
  • Persoonlijke begeleiding

Dit kunnen wij van jou verwachten

  • Als gastvrouw/gastheer zowel in- als externe klanten op een gastvrije persoonlijke wijze ontvangen, aanmelden en het aanbieden van koffie aan gast(en)
    Bedienen van computer, telefoon beantwoorden, adequaat aankondigen en doorverbinden en verwerken van het telefoonverkeer (klanten, leveranciers, collega's)
  • Je bent verantwoordelijk voor het aannemen en doorgeven van de meldingen/storingstelefoon
  • Vergaderzalen reserveren en controleren op netheid en eventueel actie ondernemen
  • Ontvangen en registreren binnenkomende e-mail berichten en draagt zorg voor de verspreiding hiervan.
  • Je biedt ondersteuning bij evenementen
  • Verricht op verzoek van de Facilitair Manager alle voorkomende administratieve werkzaamheden voor de eigen dan wel op verzoek ook voor andere afdelingen, zoals bijvoorbeeld het uitwerken van niet vertrouwelijke correspondentie op basis van aangeleverde concepten of gegevens.
  • Voert overige tot de functie behorende en opgedragen werkzaamheden uit.
  • Bestellen van taarten en kaarten
  • Ervaring: receptiewerkzaamheden: 2 jaar (gewenst)
  • mbo-opleiding
Denk je nu, dit is nu echt iets voor mij? Solliciteer dan direct!
Dan komen wij graag met jou in contact!

Functie:receptioniste
Startdatum:19-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:16 – 16

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met SDG facilities via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nieuwerkerk aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwerkerk-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Nieuwerkerk aan den IJssel
  2. Receptioniste SDG facilities 19-12-2023

Bekijk ook andere vacatures