Als gecertificeerd specialist op het gebied van de hospitality dienstverlening richt SDG Facilities zich al meer dan 30 jaar op het projectmatig invullen van functies zoals telefonistes, receptionistes, secretaresses en hospitality medewerkers.
Hoe duurzaam is SDG Facilities?Duurzaamheid is van voor iedereen van essentieel belang om de uitdagingen van de 21e eeuw, zoals klimaatverandering en milieuproblemen, aan te pakken en een leefbare wereld voor toekomstige generaties te behouden.
Detacheren van receptionistes biedt bedrijven flexibiliteit, expertise en kostenbesparing door professionals met kennis van receptietaken in te huren.
Veel bedrijven willen graag hun receptiediensten volledig uitbesteden om zich te concentreren op hun kernverantwoordelijkheden, zonder zich zorgen te maken. Ze verlangen naar een vlekkeloze receptie-ervaring waar gasten hartelijk worden ontvangen door onze telefonisten/receptionisten.
Werving en selectie van backoffice medewerkers omvat het definiëren van vereisten, strategische werving, screening van sollicitaties, interviews, vaardigheidstesten, referentiecontroles en het nemen van een weloverwogen beslissing voor de functie.
Werken bij de leukste detacheerder in de hospitality branche. We streven naar een positieve werkomgeving waarin je kunt groeien en bijdragen aan ons succes. Ons team bestaat uit gepassioneerde professionals en biedt ondersteuning voor je groei. Kom bij ons en ontdek wat werken in de leukste detacheerder in de hospitality branche voor jou kan betekenen.
Het is handig om te weten dat het sollicitatieproces uit acht stappen bestaat. Dit begrip helpt je beter voor te bereiden en je kansen te vergroten. De stappen omvatten meestal het vinden van de vacature, solliciteren, een cv-selectie, eerste gesprekken, referenties controle, aanbieden en soms een tweede gesprek bij de opdrachtgever.
Enthousiaste receptioniste in Capelle aan den IJssel
Capelle aan den IJssel
16 uur
Wij zoeken een enthousiaste ervaren receptioniste met die glimlach! Die glimlach die zonder woorden "welkom" zegt! Ben jij minimaal 16 uur per week beschikbaar op, dan zoeken wij jou!!
Over deze functie
Jij geeft hospitality een gezicht! Jij bent toegankelijk, hebt een open houding en klantvriendelijkheid zit in je genen. Bij binnenkomst geef jij elke bezoeker een warm welkom en je zorgt ervoor dat zij op een vriendelijke manier te woord worden gestaan. Jij begrijpt wat onze opdrachtgever wil. Kortom: Jij bent het visitekaartje voor onze opdrachtgever per 20-12-23!
Dit kan je van ons verwachten
Dit kunnen wij van jou verwachten
Functie: | receptioniste |
Startdatum: | 19-12-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 16 – 16 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met SDG facilities via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Nieuwerkerk aan den IJsselkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwerkerk-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nieuwerkerk aan den IJssel via nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl.
© nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.