Werken bij QualityWerken bij QualityWerken bij QualityWerken bij Quality
Administratief medewerker
Vanaf €2500,-
Full time
Ik ben geïnteresseerd
Heb jij de drive om samen met ons de front- en backoffice verder te ontwikkelen? Als administratief medewerker ben je de spil van ons administratieve team! De primaire werkzaamheden bestaan uit debiteurenbeheer tot urenregistratie, van documentatie tot facturatie en daarnaast krijg je energie van officemanagement- en frontoffice werkzaamheden.
Wat jij gaat doen:
Het effectief beheren van de financiële stromen, inclusief een nauwkeurig debiteuren- en crediteurenbeheer.
Het uitvoeren van gedetailleerde controles op de urenregistratie om de accuraatheid te waarborgen.
Het opstellen van facturen met precisie en het zorgen voor een gestroomlijnd facturatieproces.
Het identificeren van kansen voor procesoptimalisatie en het bijdragen aan een efficiënte bedrijfsvoering.
Het beheersen van diverse andere administratieve taken.
Verder vind je het leuk om:
Het primaire gezicht op kantoor te zijn en fungeren als het telefonische aanspreekpunt voor collega's, klanten en leveranciers, zowel in Nederland als in het Caribisch gebied.
Snel en adequaat de benodigde informatie te verstrekken en ondersteuning te bieden bij het opstellen, bijhouden en archiveren van personeelsdocumentatie.
Een gestructureerde bijdrage te leveren aan een vlotte indienst- en uitdiensttreding van collega's.
Systematisch overzicht te houden en proactief te rapporteren op het gebied van HR.
Effectief officemanagement uit te voeren, met een focus op organisatie en efficiëntie.
Wat wij bieden
Beloning
Een salaris vanaf € 2.500 bruto per maand, op basis van ervaring en voltijd dienstverband.
Vakantie
25 vakantiedagen met de mogelijkheid tot het bijkopen.
Laptop, telefoon en mobiliteitsvergoeding
Je krijgt een laptop, telefoon en mobiliteitsvergoeding.
Doorgroeien & persoonlijke ontwikkeling
Goede ontwikkeling- en doorgroeimogelijkheden maar we helpen ook jouw persoonlijke leerpad te bewandelen.
Wat wij vragen:
Je streeft ernaar om taken met precisie uit te voeren en zorgt voor een vlekkeloze uitvoering van administratieve processen.
Je hebt niet alleen een proactieve houding, maar je bent ook communicatief vaardig.
Je identificeert niet alleen kansen voor procesoptimalisatie, maar draagt ook actief bij aan een efficiënte bedrijfsvoering.
Je bent bereid om vroeg te beginnen (bijv. tussen 07.30 en 08.00 uur).
Je bent minimaal in bezit van een MBO-niveau 4 diploma in administratieve richting met HBO werk- en denkniveau en je hebt het liefst 2 tot 4 jaar werkervaring op een administratie.
Daarnaast ben je ook gewoon een gezellig en enthousiast persoon die het leuk vindt om in een dynamische omgeving te werken waar geen dag hetzelfde is.
We hebben een match! Let's Grow Together!
Neem vrijblijvend contact op met , bij Quality.
Administratief medewerker
Wat leuk dat je hier bent! We zijn benieuwd naar jouw verhaal!
Werken bij Quality
Quality is een onafhankelijk IT-consultancybureau met ruime ervaring op het gebied van onder andere Architecture, Networking, Cloud, Cyber Security en Critical Infrastructure.
Quality
Functie: | administratief medewerker |
Startdatum: | 21-01-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 2500 |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Quality via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Nieuwerkerk aan den IJsselkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwerkerk-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nieuwerkerk aan den IJssel via nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl.
© nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.