Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever implementeert slimme technologie voor het beschikbaar maken van informatie, het automatisch verwerken van inkomende facturen én het communiceren met klanten en leveranciers. Zo kunnen organisaties een succesvolle realisatie verwachten, zonder ingewikkelde consultancytrajecten.
FunctieomschrijvingAls Administratief Medewerker HR help jij de HR manager met de administratieve taken op de afdeling. Denk hierbij aan het verwerken van mutaties, het klaarzetten van de salarissen en het versturen van contracten. Binnen deze organisatie werken 30-35 medewerkers en jij bent dan ook hun vraagbaak omtrent HR gerelateerde vragen, jij staat jouw collega's te woord en zorgt dat jij helpt waar nodig.
Deze functie is zowel parttime als fulltime in te vullen van minimaal 16 uur tot 32 uur per week. De locatie is goed te bereiken met zowel het openbaar vervoer als met de auto, de organisatie biedt gratis parkeergelegenheid.
Functie-eisenFunctie: | projectmedewerker hr |
Startdatum: | 05-03-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | VMBO/MAVO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3500 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via joelle.kerssen@werk.olympia.nl of Joelle kerssen. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Nieuwerkerk aan den IJsselkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwerkerk-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nieuwerkerk aan den IJssel via nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl.
© nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.