Vacature Commercieel Manager

Commercieel Manager in Capelle aan den Ijssel

Bedrijfsomschrijving

Jij zal direct in dienst komen bij een internationale organisatie dat zich richt op industrieel snijdgereedschap. Het leveren van maatwerk en de beste service is kenmerkend voor het bedrijf. Door mee te denken met de klant en vooruitstrevend te zijn, mag het bedrijf zich een marktleider noemen. Het kantoor is gevestigd in Capelle aan den IJssel wat goed te bereiken is vanuit Rotterdam, Gouda, Den Haag, Leiden, te bereiken met het openbaar vervoer en beschikt over gratis parkeerplekken.

Functieomschrijving

In de rol als (parttime of fulltime) Commercieel Manager maak jij deel uit van het management team en ben je verantwoordelijk voor het coördineren van twee afdelingen; de afdeling Verkoop Binnendienst en Slijpservice. De afdeling Verkoop Binnendienst regelt de inkoop en de verkoop van industrieel snijdgereedschap. Daarnaast zijn zij verantwoordelijke voor het offreren en factureren van klanten. De afdeling slijpservice is verantwoordelijk voor het regelen van het transport en verwerking van de bestellingen. Jij weet deze afdelingen met elkaar te verbinden en de teamleden aan te sturen. Het team bestaat uit vijf collega’s die elke werkdag van 08:30 uur tot 17:00 op kantoor samen de afdeling tot een succes maken. Jij houdt het overzicht over de werkzaamheden van de binnendienst en bent contactpersoon voor de klanten in jouw klantenportefeuille. Het plegen van acquisitie behoort tot de taken van de afdeling Verkoop Buitendienst, maar hierbij wordt sporadisch geassisteerd. Daarnaast bewaak jij het verloop van de binnenkomende en uitgaande bestellingen. Met jouw oog voor detail weet jij altijd verbeteringen aan te brengen in de bestaande processen.

Binnen het bedrijf heerst een open cultuur met een no-nonsense mentaliteit. De medewerkers zijn echte doeners en aanpakkers. Het harde werken wordt dan ook beloond met leuke georganiseerde werkuitjes. 

*Het bedrijf is opzoek naar een vaste collega en jij zal direct op contract bij het bedrijf komen. 

Functie-eisen
  • Jij hebt minimaal drie jaar ervaring in het leiden van een commercieel team;
  • Jij hebt ervaring met het gebruik van ERP systemen zoals SAP;
  • Ook beheers jij zowel de Nederlandse als de Engelse en een beetje de Duitse taal.
Arbeidsvoorwaarden
  • Een bruto maandsalaris van €3500,- tot €4000,- wat berekend wordt aan de hand van jouw werkervaring;
  • Een fulltime dienstverband (38 uur);
  • 27 vakantiedagen;
  • Reiskostenvergoeding 0,21 cent per km(100% vergoeding bij reizen met het OV);
  • Een dienstverband bij het bedrijf zelf;
  • Een contract met uitzicht op een vaste aanstelling.


Functie:verkoper binnendienst
Startdatum:01-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:VMBO/MAVO
Contracttype:Vast
Salaris:4000 – 4000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via s.broekhart@werk.olympia.nl of Sascha Broekhart. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nieuwerkerk aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwerkerk-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Nieuwerkerk aan den IJssel
  2. Commercieel Manager Olympia 01-03-2024

Bekijk ook andere vacatures