Vacature Customer Service Manager

Customer Service Manager in Capelle aan den Ijssel

Customer Service Manager

Capelle aan den IJssel , Zuid-Holland , Nederland Operations NL

Vacature details Solliciteren

Functieomschrijving


Wie zijn wij?


Zien24/Zibber is gestart in 2010 en levert visuele content voor vastgoedprofessionals. Onze kernactiviteit is het ondersteunen van makelaars die gaan voor een uitstekende woningpresentatie. Voor die makelaars leveren wij alle essentials die nodig zijn om van de verkoopcampagne een succes te maken. Door een 'tech enabled' mindset maken wij het verschil in onze dienstverlening. Zibber richt zich op een efficiënt, op technologie gebaseerd en probleemloos proces voor makelaars. Onze dienstverlening is een bewezen concept in de markt en zijn wij nog lang niet uitgegroeid.


De kwaliteit van onze diensten is van een hoog niveau, zoals makelaars dat van ons verwachten. Het verschil maken we door een efficiënt proces te bieden, op een technologische manier met zo weinig mogelijk fouten waardoor het super laagdrempelig is om ons in te zetten. Hassle-free , zodat de klant geen omkijk meer heeft. Zibber ontzorgt en geeft het vertrouwen dat we dit regelen. Dit doen we samen met alle medewerkers van Zibber. Een jonge club van bijna 270 creatieve vakmensen werkzaam in Nederland, België en Duitsland. We hebben kantoren in Eindhoven en Capelle aan den IJssel. Harde werkers, maar met een gezellig en spontaan karakter. Dat is wie we zijn!

Wat ga je doen:


  • Dagelijks verantwoordelijk voor het aansturen van een team van 5 Customer Service medewerkers in Capelle aan den IJssel.

  • Je gaat aan de slag met de optimalisatie van de afdeling om efficiëntie en effectiviteit te maximaliseren. Hierbij ben je gefocust op het waarborgen van uitstekende service en optimale bereikbaarheid voor onze klanten.

  • Actief betrokken bij performance management, analyse en verbetering van zowel bedrijfs-KPI's als teamprestaties.

  • Continu bezig met het optimaliseren van de afdeling, strevend naar maximale efficiëntie en effectiviteit in de processen.

  • Je neemt leiding in verschillende projecten binnen de afdeling. Daarnaast ben je ook betrokken bij projecten die zich organisatiebreed afspelen.

  • Je ontwikkelt het team door middel van coaching en trainingen. Daarnaast stuur je aan op de ontwikkeling van individuele competenties van medewerkers om zo het talent binnen je afdeling te ontwikkelen en te verbeteren.

  • Je leidt een cultuur van continu verbeteren, waarbij teamleden worden betrokken bij het identificeren van verbeter- en optimalisatiemogelijkheden.

  • Je rapporteert aan de COO. Daarnaast ben je onderdeel van het Management team binnen Zien24.


Vereisten


Wat wij van jou verwachten:


  • Je bent in staat om snel te schakelen in onze dynamische omgeving, je wordt gezien als voorstander van adaptabiliteit. Hierbij kan je complexe veranderingen effectief managen en anderen inspireren om zich aan te passen.

  • Je maakt makkelijk verbinding met collega's en bent zichtbaar. Je "netwerkt" je weg door Zibber. Je weet mensen te enthousiasmeren en het maximale uit je team te halen. Jij krijgt energie van het ontwikkelen, coachen en motiveren van medewerkers.

  • Je hebt ervaring binnen Customer Service en het leiden van een team.

  • Kennis van de CRM systemen die gebruikelijk zijn binnen Customer Service. Het is een pre als je kennis hebt van Salesforce, Zendesk & Hubspot.

  • Ervaring met het werken en verbeteren van KPI's & metrics als First Reply Time, CSAT, Total Time to Resolution en average handling time.

  • Je coached medewerkers aan op gedrag en resultaten en vertoont voorbeeldgedrag als het gaat om het uitdragen en overbrengen van de strategie met bijbehorende kernwaarden van Zibber.

  • Je hebt ervaring met verschillende manieren van data-analyses inclusief het maken van bijbehorende rapportages. Daarnaast ben je in staat om op basis van data-analyse strategische plannen te maken en hierop een business case te schrijven.

  • Je bent pro-actief, een positieve denker met een get-it-done mentaliteit.

  • Je bent duidelijk in je communicatie, zowel mondeling als schriftelijk. Hierbij is je communicatie met bijbehorende instructies niet alleen duidelijk, maar ook inspirerend.

  • Je hebt een HBO/WO werk- en denkniveau en aantoonbare leidinggevende ervaring binnen een soortgelijke functie.


Wat wij jou bieden:


  • Onderdeel worden van een ambitieuze en enthousiaste organisatie die geen uitdaging uit de weg gaat!

  • Een mooie functie met uitdagende doelstellingen; kortom jij gaat je niet vervelen als je bij ons aan de slag gaat!

  • Een marktconform salaris met prima secundaire voorwaarden.

  • Werken in een supergaaf kantoor in Capelle aan den IJssel met dito collega's.




Functie:customer service manager
Startdatum:27-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Zibber via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nieuwerkerk aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwerkerk-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Nieuwerkerk aan den IJssel
  2. Customer Service Manager Zibber 27-02-2024

Bekijk ook andere vacatures