Functieomschrijving
Voor een bedrijf in Rotterdam Alexander, dat zich specialiseert in facilitaire management (catering en technische) dienstverlening, zijn wij op zoek naar een Management Assistent. De functie is per direct te bekleden voor 32-40 uur in de week. Dit is een tijdelijke opdracht voor drie tot vijf maanden. Klinkt dit interessant? Lees hieronder dan verder!
wat bieden wij jouAls Management Assistent(e) sta je sterk in je schoenen, bent doelgericht en organisatorisch tegen het perfecte aan. Dat je daarnaast communicatief, sociaal sterk en flexibel bent, spreekt voor zich. Je krijgt namelijk te maken met een behoorlijk breed takenpakket waarvoor je moet schakelen met veel verschillende afdelingen, organisatieniveaus en/of collega's.
Daarnaast beschik je over/ben je;
Als Management Assistent(e) ben je verantwoordelijk voor een efficiënt verloop van de dagelijkse gang van zaken rondom de directie. Je beheert hun complexe en vaak dynamische agenda's, onderhoudt veel in- en externe contacten en zorgt ervoor dat de directieleden compleet geïnformeerd hun werk kunnen doen. Daarbij bewaak je niet alleen de voortgang van afspraken, maar speelt ook een cruciale rol in het voorbereiden en organiseren van meetings. Het is aan jou om de agenda's te stroomlijnen, agendastukken te verzamelen en ze met precisie te verspreiden.
In het kort;
Wanneer jij kiest voor een loopbaan bij dit bedrijf, kies je voor een internationale organisatie met haar oorsprong in Frankrijk die facilitaire management (catering en technische) dienstverlening levert aan toonaangevende (grote) bedrijven.
Je rapporteert aan de general counsel/hoofd juridische zaken die verantwoordelijk is voor het CEO office en sluit aan bij een afdeling die bestaat uit vier personen; een (interim)management assistente , een legal counsel, een OR coördinator en je leidinggevende. De werksfeer binnen het team is collegiaal en gericht op samenwerking. Kennis en kunde worden makkelijk gedeeld, én er wordt frequent samengewerkt met de collega's uit andere afdelingen en/of landen.
Naast een professionele organisatie waarin persoonlijke groei voorop staat, biedt dit bedrijf natuurlijk ook een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket:
Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | management assistent |
Startdatum: | 28-02-2024 |
Ervaring: | Geen ervaring |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3900 – 3900 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via iris.visser@nl.randstad.com of 633038038. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Nieuwerkerk aan den IJsselkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwerkerk-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nieuwerkerk aan den IJssel via nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl.
© nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.