Vacature Medewerker Klantenservice

Medewerker Klantenservice in Rotterdam

Medewerker Klantenservice

Solliciteer op deze job

Waar ben je naar op zoek?

Medewerker Klantenservice

  • MBO
  • Klantenservice

We bieden

  • Een opleidingsbudget van je afdeling én een persoonlijk ontwikkelbudget
  • €2.831 tot €3.438 p/m (schaal F)
  • Een goed pensioen en we betalen mee aan de kosten van je zorgverzekering

We vragen

  • MBO+ werk- en denkniveau
  • 2 jaar werkervaring

Medewerker Klantenservice

Wij zijn op zoek naar een Medewerker Klantenservice | 36 uur per week | Rotterdam Hilledijk | Bij ons heb je volop kans om jezelf te ontwikkelen!

Om 8.00 uur zit je met een lekkere koffie klaar om jouw dag te beginnen. Je start met de afhandeling van jouw openstaande administratieve taken. Om 08:15 uur heb je de dagstart met je teamleden en bespreek je de actualiteiten, casuïstiek en resultaten van je team en de afdeling. Om 8.30 uur komt je eerste telefoontje van een huurder binnen met een reparatieverzoek. Je maakt gelijk een afspraak en de huurder is tevreden met jouw snelle actie! Daarna krijg je een telefoontje van een huurder over geluidsoverlast. Je vult samen het overlastformulier in en je draagt dit over aan een collega van sociaal beheer. Je helpt onze huurders ook door vragen via webcare en mail te beantwoorden. Affiniteit met deze systemen, zoals chatfuncties, en goed kunnen schrijven komen goed van pas. Beheersing van de Nederlandse taal is hierbij van belang om de vragen zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden.

Na de lunch werk je jouw administratie bij. Vol energie beantwoord je vragen over urgenties, voor buurtbemiddeling en van woningzoekenden. Tijdens de koffiepauze klets je nog even met een collega bij. Aan het einde van je dag ga je met een voldaan gevoel naar huis; je hebt onze (toekomstige) huurders in één keer goed geholpen!

Je maakt onderdeel uit van het Klantenserviceteam dat ongeveer 500.000 contacten per jaar behandelt. Samen ben je verantwoordelijk voor een goede bereikbaarheid en voor de kwaliteit van het eerstelijns klantcontact. In de eerste twee weken volg je een trainingsprogramma met uitleg over de systemen, processen en manier van werken. Natuurlijk leer je ook je collega's kennen. De beoogde startdatum is januari.

Je gaat werken bij Hef Wonen
Een échte Rotterdamse woningcorporatie. Met passie voor de stad en haar inwoners. Wij willen als volkshuisvester van betekenis zijn voor Rotterdam, voor onze huurders en woningzoekenden. Maar ook voor elkaar als collega's. Daar zetten wij ons met hart en ziel voor in. Korte lijntjes, een heldere koers en goede interne samenwerking. Zo werken we samen aan complexe maatschappelijke vraagstukken. Soms kleuren we buiten de lijntjes, altijd met opgestroopte mouwen.

We zoeken betrokken, betrouwbare en ambitieuze collega's die staan voor de kwaliteit van onze dienstverlening en onze woningen. Die interesse tonen in onze huurders én in elkaar. Collega's met kennis en vakmanschap die willen blijven groeien. We zoeken mensen met verschillende achtergronden en leeftijden. Dan komen we tot de beste ideeën en oplossingen.

Denk je dat deze functie bij je past?
Dan ontvangen we graag jouw cv én motivatie voor 31 januari. Heb je vragen over de functie? Bel dan naar Natascha de Boer. Natascha is Teammanager Klantenservice en is bereikbaar op .



Functie:medewerker klantenservice
Startdatum:16-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2831 – 3438
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Stichting Hef Wonen via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nieuwerkerk aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwerkerk-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Nieuwerkerk aan den IJssel
  2. Medewerker Klantenservice Stichting Hef Wonen 16-01-2024

Bekijk ook andere vacatures