Vacature Customer Service Agent (Technisch)

Customer Service Agent (Technisch) in Capelle aan den Ijssel

Functieomschrijving

Als Customer Service Agent, houd je je bezig met klantgerichte acties uitvoeren om ondersteuning te bieden binnen de after-sales. Je draagt bij aan ??het EMEA-after-sales serviceteam bij aan het vergroten van de klantenloyaliteit en het ondersteunen van de omzetgroei.

Als Service Engineer ben je verantwoordelijk voor de service. Je ondersteunt het lokale team voor technische hulp en bij de hotline om escalaties op te lossen. Ook ben je verantwoordelijk voor het trainen van het team en monitoren van hun prestaties.

Een typische dag voor een Customer Service Agent omvat ook directe interacties met onze belangrijkste distributie- of EPC-partners (bijvoorbeeld bij trainingsactiviteiten). Daarnaast ook de contacten met de service- en R&D-teams op het hoofdkantoor.

Je rapporteert aan de Service Manager van de Benelux en speelt een sleutelrol in het positioneren. Jij bent de ondersteuning voor de installateurs.

wat bieden wij jou
  • € 1900 - € 2700,- naar gelang werkervaring
  • Fulltime functie!
  • Het bedrijf is centraal gelegen!
  • Verschillende activiteiten met het team!
  • Tijdelijk met uitzicht op vast!
  • Op zoek naar nieuwe technische kennis in het team!
wie ben jij

Wij zijn op zoek naar een werknemer met een passie voor het oplossen van technische uitdagingen. Je hebt het vermogen om zelfstandig en gefocust te werken in een dynamische, snelle omgeving.

Daarnaast zal je veel contact hebben met klanten, zowel telefonisch, per mail als face to face. Je bent zelf analytisch ingesteld, je kunt met communicatieve vaardigheden en een intercultureel vermogen aan de slag gaan.

  • Je hebt een technische achtergrond (zoals een bachelor- of beroepsdiploma elektricien in elektrotechniek, communicatietechnologie, etc.);
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in technische ondersteuning in een technische omgeving;
  • Beheersing van bewezen vaardigheden in de after-sales service;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal (elke andere Europese taal is een pluspunt);
  • Je beheerst communicatieve vaardigheden, hebt een intercultureel vermogen en bent analytisch ingesteld;
  • Je hebt de mogelijkheid om te reizen, twee keer in het jaar naar het hoofdkantoor in München.
wat ga je doen

Als Customer Service Agent houd je je bezig met de ondersteuning en het beheer van de after-salesactiviteiten bij ons in Nederland, België en Luxemburg. Je traint en houdt toezicht op de middelen van het ondersteuningsteam. Daarnaast monitor en analyseer je voortdurend de service-KPI's, inclusief de klanttevredenheid.

Ook bied jij directe technische ondersteuning aan belangrijke distributeurs en EPC's, inclusief trainingen op afstand en op locatie. Je houdt je bezig met inbedrijfstelling en ondersteuning voor probleemoplossing. Je geeft van installatie- en servicetrainingen voor klanten, zowel face to face als online.

En je houdt je bezig met het actief verbeteren van serviceprocessen en tools om de klanttevredenheid en service-efficiëntie te vergroten.

  • Het beheersen en ondersteunen van de salesactiviteiten;
  • Het trainen en toezicht houden op de middelen van het ondersteuningsteam;
  • Het bieden van directe technische ondersteuning;
  • Je geeft installatie- en servicetrainingen aan klanten;
  • Je houdt je bezig met het proactief verbeteren van serviceprocessen en tools.
waar ga je werken

Gepassioneerde en nuchtere mensen die gedreven zijn om dingen gedaan te krijgen en tegelijkertijd creatieve oplossingen voor problemen te vinden worden gewaardeerd.

We erkennen dat onze kracht en succes rechtstreeks verband houden met de talenten en vaardigheden van onze teamleden met een gestroomlijnde benadering van ons werk.

  • Je komt te werken in een internationaal team. Je onderhoudt contacten met collega's van verschillende vestigingen uit diverse landen;
  • Wij bieden voor het team van after-sales jaarlijks events, zoals een festival met BBQ en het Christmas Event;
  • Er is een bushalte op loopafstand gelegen.
sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel! Wij nemen binnen 48 uur contact met je op voor het inplannen van een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek kan je samen met het Randstad Callflex team kijken of deze vacature een match is! Wij hebben nog meer vacatures in het klantcontact, dus wellicht sluiten deze ook mooi bij jouw wensen aan.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:technisch medewerker klantenservice
Startdatum:11-01-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2700 – 2700
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via callflex.zw@nl.randstad.com of 010 402 0555. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nieuwerkerk aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwerkerk-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Nieuwerkerk aan den IJssel
  2. Customer Service Agent (Technisch) Randstad 11-01-2024

Bekijk ook andere vacatures