Arbeidsduur
Parttime/deeltijds
Functietitel
Hulpkracht Central Office
Functieomschrijving
De afdeling Central Office biedt administratieve en secretariële ondersteuning aan het management van Center Parcs Het Heijderbos. Daarnaast kunnen gasten met hun vragen voor, tijdens of na hun verblijf telefonisch of per mail terecht bij de afdeling Central Office
Als hulpkracht ben je in weekenden en vakanties het telefonische aanspreekpunt voor de gast. Je bent aanwezig op de 'kritieke gastentijden', dit houdt in dat je in het weekend tussen 09.00 en 21.00 uur beschikbaar dient te zijn.
Je werkzaamheden als hulpkracht:
Aantal uur per week
4,62
Wat bieden wij ?
Extra voordelen van werken bij Center Parcs Het Heijderbos
Locatie werkplek
EUROPA, NEDERLAND, Het Heijderbos - Heijen
Minimaal gevraagd opleidingsniveau
MBO/A2
Minimaal aantal jaren werkervaring
0 tot 3 jaar
Verder:
Functie: | hulpkracht central office |
Startdatum: | 01-01-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 5 – 5 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Mazars via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Nieuwerkerk aan den IJsselkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwerkerk-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nieuwerkerk aan den IJssel via nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl.
© nieuwerkerkaandenijsselkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.