Vacature Medewerkster Administratie

Medewerkster Administratie in Rotterdam


Sluit je bij ons aan met de wil om het beste uit jezelf te halen, je sterke teamspirit en je obsessie voor gasten!
Je zal kunnen rekenen op de oprechte steun van al je collega's, vertrouwen op een cultuur die betekenis geeft aan je ideeën, je begeleidt in je professionele ontwikkeling en waar elke dag anders is met een goede dosis plezier!

Referentie

2024-10112

Arbeidsduur

Parttime/deeltijds

Functietitel

medewerkster administratie M/V

Functieomschrijving

Jouw voornaamste taken en verantwoordelijkheden:

Kassaverwerking: Je bent verantwoordelijk voor de nauwkeurige verwerking van kassatransacties, inclusief de controle van verkopen aan de receptie. Notie van boekhouden is hierbij essentieel om betalingen te verifiëren en te documenteren volgens strikte procedures.
Verkoop Op Rekening (VOR): Je voert administratieve taken uit met betrekking tot Verkoop Op Rekening, waarbij je de financiële gegevens zorgvuldig beheert en bijhoudt.
Orderdeskwerk: Je beheert orderdeskactiviteiten, waarbij je bestellingen verwerkt en ervoor zorgt dat de documentatie up-to-date is. Het nauwgezet volgen van voorgeschreven procedures is hierbij van groot belang.
Samenwerking: Door effectief samen te werken en discreet te handelen, draag je bij aan een vlekkeloos financieel proces binnen Center Parcs Erperheide.

Wat bieden wij ?

Naast je uurloon bieden wij je oa.:

  • maaltijdcheques
  • ecocheques
  • groepsverzekering
  • gratis hospitalisatieverzekering voor jezelf (partners en kinderen tot 25kunnen voordelig aansluiten)
  • kilometervergoeding/fietsvergoeding
  • kledijvergoeding
  • personeelspasje: personeelsvoordelen zoals gratis zwemmen, korting bij boekingen,... (ook mogelijk voor partners en kinderen tot 25j)
  • personeelsactiviteiten,....

Locatie werkplek

EUROPA, BELGIË, Center Parcs Erperheide - Peer

Minimaal gevraagd opleidingsniveau

HBO/Bachelor of vergelijkbaar

Minimaal aantal jaren werkervaring

0 tot 3 jaar

IT vaardigheden

Je beschikt over PC-vaardigheden, hebt kennis van Windows 10 en kunt taken zelfstandig uitvoeren.



Functie:medewerkster administratie
Startdatum:22-01-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:20 – 20

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Mazars via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nieuwerkerk aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwerkerk-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Nieuwerkerk aan den IJssel
  2. Medewerkster Administratie Mazars 22-01-2024

Bekijk ook andere vacatures