Vacature Senior Teamleider Klantenservice

Senior Teamleider Klantenservice in Capelle aan den Ijssel

Senior Teamleider Klantenservice

Over Kamera Express
Wij zijn gek op alles wat met foto en video te maken heeft. Kamera Express is al ruim 30 jaar dé foto- en videospecialist van Nederland, België, Duitsland en Luxemburg. Een internationaal groeiend bedrijf waarbij creatie, expressie en ontwikkeling hoog in het vaandel staan. In onze inmiddels 33 clubhuizen (winkels) komen foto- en videoliefhebbers samen om te sparren en deskundig advies in te winnen over hun hobby of beroep. Met onze sterke omnichannel benadering sluiten onze winkels, de webshop(s), workshops, (online) cursussen en belevenisvolle events naadloos op elkaar aan. Wij lopen graag voorop en houden van doorpakken; met jouw kennis, lef en doorzettingsvermogen maken wij onze ambities waar. Nieuwsgierig, betrokken en oprecht zijn woorden die passen bij Kamera Express en dus ook bij jou!

Hoe ziet jouw functie eruit?
Als teamleider Customer Service bij Kamera Express maak jij dagelijks het verschil voor collega's en klanten! Samen met jouw team zorg jij ervoor dat de klantenservice op rolletjes loopt. Je bent dagelijks bezig met de organisatie van het werk, het begeleiden van je team en het verbeteren van onze dienstverlening. Dit doe je door je team van 10 a 15 collega's te inspireren en te coachen om het iedere dag een beetje beter te doen. Jij bent continu bezig om mensen verder te ontwikkelen, een team te bouwen en onze processen te verbeteren. Dat doe je natuurlijk niet alleen, jij bent onderdeel van het kernteam Customer Service binnen ons hoofdkantoor in Capelle aan den IJssel.

Wat ga je doen?

  • Jij stuurt en coacht een team op de klantenservice, zowel Front- als Backoffice.
  • Jij voert beoordelings-, ziekteverzuim-, slecht nieuws- en verlengingsgesprekken, inclusief het ondernemen van de HR-gerelateerde vervolgacties;
  • Jij tilt de afdeling naar een hoger niveau op het gebied van efficiëntie, kwaliteit en waarde;
  • Jij voert sollicitatiegesprekken en bent eindverantwoordelijk voor het succesvol onboarden en inwerken van nieuwe medewerkers;
  • Jij bent verantwoordelijk voor de kwaliteits- en productiviteitsresultaten van het team;
  • Jij constateert verbeterkansen in onze klantprocessen en bespreekt deze gestructureerd en projectmatig het collega's en het management;
  • Jij coacht medewerkers op het gebied van prestaties en persoonlijke ontwikkeling;
  • Jij beantwoordt vragen van medewerkers en ontfermt je persoonlijk over escalaties.

Wat breng je mee?
Je staat stevig in je schoenen op het gebied van leiderschap, je bent een echte 'People Manager' en krijgt energie van het samen behalen van resultaten en verbeteringen. Dat alles nog niet helemaal perfect geregeld is, vind jij juist leuk. Het is nooit een reden om klanten niet naar tevredenheid te helpen én het maakt je baan juist interessanter.


  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in een klantcontact-omgeving;
  • Je hebt een positieve mindset, bent pragmatisch en oplossingsgericht;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden. Naast Nederlands heb je een goede beheersing van de Engelse of andere vreemde taal.
  • Je bent een teamplayer, zoekt de verbinding met collega's, geeft actief feedback en durft hulp te vragen en aan te bieden;
  • Je bent in het bezit van een dosis nuchterheid en humor
  • Je hebt affiniteit met de dienstverlening van Kamera Express
  • Goede beheersing van het MS Office pakket (o.a. Excel, Outlook, PowerPoint).

Bij Kamera Express wordt gewerkt vanuit het hoofdkantoor in Capelle aan de IJssel en kun je (als je fulltime werkt) ook één dag per week vanuit huis werken. Jij zorgt er mede voor dat je team zin heeft om naar kantoor te gaan. Met je oprechte interesse, optimisme, betrokkenheid en humor ben je iemand die zorgt voor een leuke en fijne sfeer.

  • Een afwisselende en inhoudelijk interessante functie bij een groeiende en mensgerichte organisatie;
  • Leuke collega's ;
  • Een marktconform salaris;
  • Pensioenopbouw bij Pensioenfonds Detailhandel;
  • 20% Personeelskorting bij Kamera Express, Budgetcam en Profotonet;
  • Mogelijkheid tot leren en ontwikkelen, via Good Habitz kun je meer dan 150 trainingen volgen op het gebied van professionele vaardigheden, persoonlijke groei en leiderschap, vitaliteit en nog veel meer;
  • Mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerken;
  • 24 vakantiedagen;
  • Maandelijkse KE borrel.

Gaat jouw hart hier sneller van kloppen?

In het kort

Standplaats Capelle a/d IJssel Aantal uren 32-40 uur Werk- en denkniveau HBO

Functie:teamleider klantenservice
Startdatum:26-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Kamera Express via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nieuwerkerk aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwerkerk-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Nieuwerkerk aan den IJssel
  2. Senior Teamleider Klantenservice Kamera Express 26-10-2023

Bekijk ook andere vacatures