Vacature Medewerker klantenservice (thuiswerken)

Medewerker klantenservice (thuiswerken) in Capelle aan den Ijssel

Functieomschrijving

Voor een klant zijn we op zoek naar klantenservice medewerker. Bij deze functie werk je vanuit huis. Wil je meer weten? Lees dan snel verder!

Startdatum: 1 april.

wat bieden wij jou
  • Thuiswerken;
  • salaris van 14,14 euro met extra vakantiegeld;
  • verplicht beschikbaar tussen 16 en 32 uur;
  • contract tot eind augustus 2024;
  • klantenservice;
  • grote organisatie binnen de overheid.
wie ben jij

Je hebt een afgeronde MBO 4-opleiding of hebt HBO werk- en denk niveau. Je bent communicatief sterk, hebt geduld en bent empathisch. Van nature maak je makkelijk contact. Daarnaast kun je omgaan met tijdsdruk.

Je bent behulpzaam en empathisch en durft beslissingen te nemen.

  • Goede digitale skills zoals Office pakket, mail en laptop/desktop skills;
  • je spreekt en schrijft goed Nederlands en Engels;
  • ervaring in klantcontact is een pré;
  • je kunt zelfstandig werken, want je werkt vanuit huis;
  • je kunt omgaan met weerstand en bent empathisch;
  • je bent iedere maandag, dinsdag, woensdag beschikbaar (verplicht);
  • je bent de eerste twee weken fulltime beschikbaar voor online training.
wat ga je doen

Je bent het telefonische aanspreekpunt van burgers die vragen hebben over bijvoorbeeld hun visa of

reisdocumenten. Je handelt deze telefoontjes op een nette manier af en staat burgers netjes te woord. Afhankelijk van de drukte word je minimaal 16 uur en maximaal 32 uur ingepland (24 uur gemiddeld met verplichte beschikbaarheid op maandag, dinsdag, woensdag). Dit houd in dat je 32 uur beschikbaar dient te zijn. Je rooster ontvang je drie weken vooruit.

  • Telefonische gesprekken met burgers;
  • administratief vastleggen van gesprekken;
  • proactief meedenken over verbetervoorstellen.
waar ga je werken

Je gaat werken vanuit huis, lekker vanuit je eigen omgeving. Je werkt op een laptop van de opdrachtgever.

  • vanuit huis! Thuiswerkvacature;
  • werktijden tussen 8:30-18:00, maandag tot en met vrijdag, 3,4 of 5-daagse werkweek;
  • organisatie staat heel goed aangeschreven!
sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:financieel klantadviseur
Startdatum:01-03-2024
Ervaring:Geen ervaring
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:14 – 14
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via recruitment.zuidwest@nl.randstad.com of 010 - 402 0582. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nieuwerkerk aan den IJsselkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nieuwerkerk-aan-den-ijsselkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Nieuwerkerk aan den IJssel
  2. Medewerker klantenservice (thuiswerken) Randstad 01-03-2024

Bekijk ook andere vacatures